تماس با ما

مشتریان گرامی می توانند جهت تماس با ما به یکی از روش های زیر اقدام نمایند همکاران ما جهت پاسخگویی درخدمت شما هستند. گروه خدماتی کارزینو اولین شرکت عضو زیست بوم شرکت های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه تعمیر و نگهداری خودرو در محل می باشد.

ما مفتخریم تا با ارائه تمامی خدمات مرتبط با خودرو شامل:بازدید عمومی ،عیب یابی با دستگاه دیاگ،سرویس و نگهداری،تعمیر فنی(مکانیک سیار و باتریسازی سیار)،تعویض روغن و فیلتر،تعویض لنت ترمز،تعویض روکش صندلی و فرمان،تست و تعویض باطری،تعویض لاستیک در زمان پنچری،تنظیم باد لاستیک با دستگاه،حمل خودرو با خودروبر و چرخگیر و فروش لوازم ضروری خودرو بصورت اینترنتی در صف اول خدمت رسانی باشیم

نحوه دریافت خدمات:
کاربران گرامی می توانند تمامی درخواست های خود را از طریق سامانه پاسخگویی 26146588-021 از ساعت 9صبح الی 19 عصر اعلام نمایند و یا بصورت اینترنتی درخواست خود را ثبت نمایند. همکاران مربوطه در اسرع وقت هماهنگی لازم برای رزرو , و اعزام اکیپهای عملیاتی را انجام خواهند داد.

همکاری با ما
گروه خدماتی کارزینو آماده همکاری با تمامی افراد حقیقی و حقوقی در قالب شخص و شرکت جهت گسترش خدمات در سراسر ایران می باشد علاقه مندان می توانند جهت همکاری و کسب اطلاعات بیشتر با روشهای اعلام شده با ما تماس حاصل فرمایند.

زمینه های همکاری :
1- دفتر فروش و بازاریابی خدمات
2- امدادگر و کارشناس فنی سیار
3- کارمند بازاریاب تلفنی

  • مرکز خدمات مشتریان : 26146588-021
  • سامانه پیام کوتاه 20008585000
  • پشتیبانی24ساعته :09224205424
  • فاکس:
  • ایمیل : info@carzino.ir
  • آدرس دفتر مرکزی: تهران اتوبان رسالت بین خیابان شهید کرد و اردکانی پلاک 971
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی مشتری ما برای پاسخ به سوالات شما آنلاین میباشند
👋 سلام ، به گروه خدماتی کارزینو خوش آمدید.